28 Şubat 2013 Perşembe

Fırında Sebzeli Kabak Mücveri


Malzemeler:
2 adet orta boy kabak
1 adet orta boy patates
1 adet büyük boy havuç
1 adet orta boy soğan
1 çay bardağı beyaz peynir
5 -6 dal maydanoz
1,5 su bardağı kaşar payniri
3 yumurta
2 tepeleme yemek kaşığı un
Sıvı yağ

Hazırlanışı:
Kabağı, patatesi ve havucu ayrı kaplara rendeleyin.
Soğanı küçük küp küp doğrayın.
Derince bir tavaya yarım çay bardağı sıvı yağı koyarak soğanları kavurmaya başlayın. Soğanlar diriliğini kaybedince rendelediğiniz havucuda ekleyin ve kavurmaya devam edin. Havuçlar da diriliğini kaybedince rendelediğiniz patatesi de ekleyerek bir miktar daha kavurun. Son olarak kabakları ekleyin ve 1 - 2 dakika daha kavurup ocaktan alın. Üzerine 1 çaybardağı beyaz peyniri ve küçük küçük doğradığınız maydanozları ekleyerek harmanlayın. Bu karışımı soğumaya bırakın.
Diğer tarafta bir kabın içine yumurtaları kırın içine 2 yemek kaşığı unu ekleyin ve çırpma teliyle çırpın.
Hazırladığınız bu karışımı daha önceden hazırladığınız ve iyice soğumuş olan harcın içine dökerek karıştırın.
Küçük bir tepsiye yada borcama dökün, üzerine kaşar peynirini serpin.
Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında üzeri kızarana kadar pişrin.
Sıcak servis yapın.




Afiyet Olsun...

11 yorum:

  1. güzel bir tarif ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blognu çok beğendim hemen izleyicin oldum.Gerçektende yaptıkların hamarat bir bayanın yapacağı şeyler.Ellerinize sağlık.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. 78, ÜENİM BLOG TAM BENLİK.YAPTIKLARINDA HOŞ. BANADA BEKLLİYORUM BYE

    YanıtlaSil
  4. işte bunu çok seviyorum:)
    Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. of ağzım sulandı. Ellerine sağlık. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Öncelikle Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık besleyici ve nefis bir tarif sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba elinize sağlık güzel bir tarif farklı tarifler için sayfama beklerim yemek tarifleri şeflerin mutfağı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...